A blog with substance



Tunnustuksen saajan pitää:
1. Pitää kiittää tunnustuksen antajaa - check!
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle - failed!
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta - failed!
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään - check!

Kiitsa AnnaS tunnustuksesta, joka oli ilahduttamassa blogissani!



  1. Olen valtavan kova innostumaan erinäisistä asioista ja hörähdänkin niihin yleensä 6-0.
  2. Tykkään hirveesti jäätelöstä. Lempparini on Ainon lakritsa vai B&J:n Cookie Dough, vai minttu vai.. noh nyt syön minttujädeä.;)
  3. Tällä hetkellä olen paskarteluissa innostunut tuunaamaan eri juttuja. Viime aikoina olen tuunaillut kirjaimia, clipboardeja, pahvirasioita, puulaatikoita, lusikoista koruja jne..
  4. Toisen romu on toisen aarre.. saatan pitää jostain sellaisesta, mitä joku toinen ei milään hinnalla kotiinsa kiikuttaisi.. hih!
  5. Lempivärini on harmaa. Ukko yleensä kommentoi, kun näytän jotain kivaa vaatetta, tuotetta tai muuta kaupassa, että kappas sehän kiva sehän on HARMAA..
  6. Pidän siitä, että koti on siisti, mutta musta tuntuu, ettei siivoamiseen ole koskaan liiaksi aikaa..
  7. Olen ikuinen opiskelija.. nyt kun siihen vihdoin olen innostunut. Opiskelen parhaillaan avoimessa kasvatustieteen aineopintoja ..
  8. Ja mikä se viiminen olis.. Noh, vähä kökkö, mutta kello on niin paljon ja pitäs jo nukkumaan mennä, joten napatkaa tunnustus ken sen tahtoo! Mulla on väsy.

2 kommenttia

  1. aivan ihana uusi ulkoasu täällä blogissa. sopii tyyliin todella hyvin :)

    VastaaPoista
  2. Hieno ulkoasu ja "yllättäen" harmaa ;)

    VastaaPoista